O nákupu

Jak nakupovat na prodejním portálu COOL-IT-ONE?

Na našem portálu COOL-IT-ONE máte možnost jednak přímo vybrat zboží z nabídky a vložit je do košíku nebo zvolit nákup s uplatněním Voucheru. Jestliže jste se ještě nezaregistrovali, bude po Vás registrace požadována.

Kroky při nakupování

  • Odeslání produktu do košíku
  • Zaregistrování, nejste-li již registrovaní z minulosti
  • V případě zájmu o počítačovou sestavu výběr operačního systému
  • Výběr dopravy a platby
  • Zobrazení objednávky ke kontrole
  • Potvrzení o zahájení procesu vyřizování objednávky
  • Závazné potvrzení objednávky a její odeslání zpět zákazníkovi
  • Stav objednávky
  • Odeslání zboží zákazníkovi
  • Změna osobních / firemních údajů
  • Změna hesla
  • Zapomenuté heslo
  • Optimalizace zobrazení prodejního portálu COOL-IT-ONE s e-shopem probíhá automaticky na základě rozlišení vašeho monitoru / mobilu.

Jak se zaregistrovat?

  • V panelu vpravo nahoře vedle košíku klikněte na ikonu Registrace.
  • Vyplňte všechna pole registračního formuláře Přihlašovací údaje. Dále vyplňte Fakturační údaje, popřípadě vyplňte také Dodací údaje, jestliže se liší od fakturačních.
  • Zároveň je nutné odsouhlasit seznámení s obchodními podmínkami formou zaškrtnutí zaškrtávacího políčka.
  • Vyplňte políčko se správným součtem čísel 4+3=? Slouží jako ochrana proti robotům.
  • Používejte úplné údaje, včetně diakritiky (háčků a čárek), abyste zabránili případným záměnám osob a ulic při doručování zásilek.
  • Po vyplnění registračního formuláře klikněte na tlačítko Registrovat.
  • Nejsou-li data vyplněna správně, budete vyzváni k opravě chybně vyplněného nebo chybějícího údaje. Po opravě opět klikněte na tlačítko Registrovat.
  • Kliknutím na tlačítko Registrovat bude nová registrace odeslána do našeho informačního systému a zároveň formou e-mailu našemu obchodnímu oddělení.
  • Jako potvrzení o úspěšném odeslání Vámi vyplněných registračních údajů se objeví oznámení Registrace proběhla úspěšně. Zároveň Vám přijde potvrzovací a současně ověřovací zpráva e-mailem na adresu, kterou jste uvedli v registračních údajích.
  • Odkaz je platný 24 hodin od zaregistrování, jinak se registrace zruší.
  • Po obdržení e-mailu klikněte na v něm uvedený odkaz nebo vložte ověřovací kód přímo do pole Ověřovací kód. Tímto se Váš účet úspěšně aktivuje.
  • Nyní se pohodlně přihlaste na stránkách prodejního portálu (e-shopu) cool-it-one.cz.

Jak se přihlásit?

  • Prvním krokem na našem prodejním portálu COOL-IT-ONE je úspěšná registrace.
  • Do vašeho internetového prohlížeče zadejte stránku cool-it-one.cz
  • Klikněte na tlačítko Přihlásit se, které se nachází se v pravém horním rohu vedle tlačítka Registrace.
  • Do tabulky zadejte vaše Uživatelské jméno a heslo a klikněte na tlačítko Přihlásit se.
  • Heslo si můžete kdykoliv změnit v uživatelském profilu.
  • Nyní se nacházíte v nákupním módu a můžete vybírat a vkládat zboží do košíku.

Jak odeslat zboží do košíku?

  • Po kliknutí na název produktu získáte detailní popis produktu, včetně technické specifikace s galerií fotografií.
  • Zboží vložíte do nákupního košíku kliknutím na tlačítko Koupit.
  • Zboží vložíte do nákupního košíku též z titulní strany přímo bez rozbalení detailu zboží kliknutím na tlačítko Symbol košíku.
  • Dále vyberete na stránce Typ nákupu a klasicky stisknete tlačítko Přidat jako produkt nebo kliknete na Uplatnit Voucher, který jste získali při aktuální slevové akci.
  • Stisknutím tlačítka Uplatnit Voucher je vyobrazená tabulka s vybraným zbožím, kde do tabulky doplníte číslo Vašeho Voucheru.
  • Po vyplnění čísla Voucheru dojde k jeho uplatnění, následně stisknete tlačítko Přejít k objednávce.
  • V nákupním košíku vidíte Vaše objednané zboží, které můžete snadno měnit. Přepsáním hodnoty počtu kusů a následným stiskem tlačítka Přepočítat změníte počet kusů. Vložením hodnoty 0 a stiskem tlačítka Přepočítat smažete jednotlivou položku. Stisknutím tlačítka Křížek odstraníte všechny položky v košíku obsažené najednou.
  • Potom můžete pokračovat v nakupování stisknutím tlačítka Pokračovat v nákupu nebo tlačítka Chci nakupovat.
  • V nákupním košíku je zobrazována koncová cena jednotlivých produktů (s / bez DPH).
  • Pro dokončení nákupního košíku je potřeba zaškrtnutím políčka Odsouhlasit obchodní podmínky a stisknout tlačítko Přejít k objednávce.

Jak vybrat operační program​?

  • Po stisknutí tlačítka Přejít k objednávce si můžete vybrat operační program, který chcete využívat. Volíte mezi programy distribuovanými zdarma (např. Ubuntu a další Open Source OS, případně SteamOS) a standardními placenými verzemi Windows.
  • Po zvolení operačního programu stiskněte tlačítko Odeslat.

Jak vybrat dopravu a platbu?

  • Po stisknutí tlačítka Odeslat můžete vybírat z nabízených přepravních možností.
  • Volbou Typ dopravy a Typ platby je vyčíslena hodnota dopravného, přičemž dopravné není účtováno u objednávek nad 50 000,- Kč. Balné Vám nebude účtováno – je zcela zdarma.
  • Stejným způsobem vybíráte Typ platby.
  • Objednání zboží můžete realizovat stiskem volby Odeslat.

Platba v hotovosti
Zboží zaplatíte při osobním převzetí.

Platba platební bránou

ComGate

Po výběru zboží, projití přes košík a případně přes Dashboard jste po výběru této metody platby přesměrováni na stránky platebního systému ComGate s instrukcemi. Zde vybere platební metodu, případně zadáte svou emailovou adresu. Pokud všechny potřebné údaje zaslal náš prodejní portál při založení platby, pokračujete automaticky s přesměrováním dále. ComGate platební systém přesměruje Váš prohlížeč na základě platební metody a zadaných parametrů platby na rozhraní příslušného Poskytovatele plateb (banka, mobilní operátor). Nyní zaplatíte požadovanou částku na rozhraní Poskytovatele plateb a jste přesměrováni zpět na stránky prodejního portálu (transparentně přes ComGate platební systém). Pokud byla platba poukázána, zboží okamžitě zasíláme.

PayPal

Pro pohodlí svých zákazníků nabízíme způsob platby za zboží pomocí plateb PayPal účtu. Na PayPalový účet lze přesunout peníze nejlépe platební kartou. Proto může PayPal fungovat jako brána pro příjem platebních karet. Částku, která se vám strhne z účtu, okamžitě vidíme na svém PayPal účtu. PayPal přijímá všechny hojně používané druhy platebních karet. Následně je možné peníze poslat na bankovní účet běžným bankovním převodem (v našem případě Equa bank).

Pokud jste vlastníky PayPal účtu, tato komfortní platební metoda je určena právě Vám. O vaší platbě se dozvíme bezprostředně po jejím uskutečnění. Váš nákup můžeme expedovat okamžitě. Pro dokončení nákupu zvolíte příslušné tlačítko "odeslat" a budete přesměrováni na samostatnou zabezpečenou stránku kde fakticky zaplatíte. Následně se Vám zobrazí stránka s rekapitulací celého nákupu. Po dokončení objednávky Vám odesíláme potvrzující e-mail se shrnutím.

Bankovním převodem
Po potvrzení nákupního košíku dostanete na svůj e-mail proforma fakturu s veškerými potřebnými údaji tak, abyste mohli pohodlně provést platbu. V tomto případě zboží expedujeme až v okamžiku připsání částky na náš účet. Variabilní symbol při platbě převodem je číslo Vaší objednávky. Nezapomeňte jej, prosím, zadat při vyplňování příkazu k úhradě.

Platba kartou on-line (připravujeme)
Rychlý a pohodlný způsob, jak zaplatit za zboží pomocí Vaší platební karty. Lze jí platit přímo přes internet. Stačí si vybrat zboží, projít přes košík a přes tzv. Dashboard (v případě sestavy "na přání") k metodám platby a při zvolení karty se Vám automaticky otevře dialogové okno pro zadání platebních údajů. Zboží zašleme okamžitě po potvrzení platby.

Bankovním převodem on-line (připravujeme)
Automaticky budete přesměrováni na webové stránky vybrané banky, kde se přihlásíte a zadáte patřičné údaje. Výhodou této platby je expedice objednaného zboží okamžitě po dokončení platby a není tedy třeba čekat, až peníze dorazí na cílový účet jako u klasického bankovního převodu.

Podle zákona o evidenci tržeb jsme jako prodávající povinni vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Jak zkontrolovat objednávku?

  • Po stisku volby Odeslat zkontrolujte Vaši objednávku v nákupním košíku.
  • Po kontrole jste vyzváni zaškrtávacím tlačítkem k Potvrzení správnosti objednávky a závazné objednávce.
  • Poté stiskněte tlačítko Objednat.

Jak zjistím potvrzení objednávky?

  • Po stisknutí tlačítka Objednat budete v posledním kroku informováni o úspěšném přijetí Vaší objednávky ke zpracování.
  • K Vaší objednávce je automaticky systémem generováno Číslo objednávky a současně je Vám také zaslána informace na Vámi uvedený e-mail o Přijetí objednávky ke zpracování.
  • Stav Vaší objednávky můžete sledovat v uživatelském prostředí našeho portálu.

Jak zjistím stav objednávky?

  • V horním pravém rohu (jestliže jste přihlášeni) stačí kliknout na aktivní účet s Vašim jménem, následně budete přesměrováni na uživatelský portál s Vašimi objednávkami.
  • Nejste-li přihlášen stačí rovnou zadat link do uživatelského prostředí e-shopu http://cloud2air/Dashboard, kde budete vyzváni k Přihlášení do systému, vyplníte Váš e-mail a Vaše heslo zadané při registraci do COOL-IT-ONE.
  • V uživatelském prostředí našeho informačního systému se Vám zobrazí všechny Vaše nové a také již uskutečněné objednávky. Můžete okamžitě sledovat jejich průběh.
  • Proklikávat mezi současnými a historickými objednávkami můžete v levém postranním panelu uživatelského prostředí prodejního portálu COOL-IT-ONE. Zde se Vám zobrazí seznam všech vašich objednávek.
  • Po kliknutí na řádek Konkrétní objednávky je zobrazen její detail aktuálního stavu a dalších potřebných údajů objednávky.

Jak změnit osobní nebo firemní údaje?

  • Chcete-li změnit své osobní údaje, klikněte na Registrační údaje v levém postranním panelu uživatelského prostředí, kde se Vám zobrazí stránka, ve které můžete opravit Vaše osobní a firemní údaje.
  • Po provedených změnách budete vyzváni k uložení těchto změn stisknutím tlačítka Uložit změny.

Jak změnit heslo?

  • Chcete-li změnit svoje původní heslo za nové, klikněte na Změnu hesla v levém postranním panelu uživatelského prostředí, kde se Vám zobrazí stránka, která Vás vyzve k zadání a ověření Vašeho nového hesla.
  • Po provedení změny hesla budete vyzváni k uložení nového hesla stisknutím tlačítka „Změnit heslo“, kterým se budete přihlašovat do všech našich portálů (nyní platné pro COOL-IT-ONE).

Jak se přihlásím při zapomenutí hesla?

  • Na prodejním portálu COOL-IT-ONE klikněte na ikonu Přihlásit se.
  • Stiskněte tlačítko Ztráta hesla.
  • Budete vyzváni k zadání Vaší e-mailové adresy.
  • Stiskněte tlačítko Obnovit.
  • Na Vaší zadanou e-mailovou adresu Vám je okamžitě zaslán požadavek na Obnovu hesla. Heslo bude změněno na prozatímní, které je uvedené ve vašem e-mailu.
  • Ve Vaše e-mailu klikněte na odkaz Aktivovat prozatímní heslo, kde budete přesměrováni na uživatelské prostředí s oznámením o nastavení nového prozatímního hesla a požádáni o zadání prozatímního nového hesla po přihlášení na prodejním portálu cool-it-one.cz
  • Heslo je validní po dobu Jedné hodiny. Do této doby si prosím heslo změňte. Jestliže tak neučiníte, tak po uplynutí této doby nebude možno se již přihlásit a bude nutné z důvodu bezpečnosti provést znovu Obnovu hesla.
  • V horním pravém rohu (jestliže jste přihlášeni) stačí kliknout na aktivní účet s Vašim jménem, následně budete přesměrováni na uživatelský portál, kde se přihlásíte a provedete změnu prozatímního hesla za Vaše Nové heslo.
  • Jestliže se chcete vrátit na nabídku zboží klikněte na odkaz Portál.

Responzivní design

  • Cílem responzivního designu je vytvářet stránky, které uživateli poskytnou lepší pocit z jejich prohlížení.
  • Typická je snadná navigace a čitelnost, cílem je také minimální nutnost rolování a posouvání při změně velikosti okna prohlížeče.
  • Lze ho využít na různých přístrojích od osobních počítačů až po chytré telefony.

Reklamace

  • Pokud zboží jeví jakékoliv nestandardní chování, tak nás nejprve kontaktujte a pokusíme se vše vyřešit konzultací s doporučením.
  • Reklamované zboží nám zašlete – nikoliv však na dobírku, ale průkazným způsobem, finančně efektivním
  • Vyplňte reklamační protokol, kde uvedete závadu vašeho zakoupeného zboží.
  • V případě, že závada nebude uznána, informujeme Vás o možnostech, jak ji řešit dál.
  • Poštovné za odeslání zásilky k reklamaci hradí kupující.
  • Výrobce, prodejce ani zprostředkovatel nenese zodpovědnost za škody způsobené nesprávným použitím výrobku v rozporu s návodem a nevhodnou dopravou.

Vada zboží

  • Reklamovat vadu zboží může fyzická osoba v době 24 měsíců od jeho převzetí.
  • Reklamovat vadu zboží může právnická osoba 12 měsíců od jejího převzetí, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
  • Na dodávky zdarma se tato ustanovení nevztahují.
  • Za vadu zboží není považováno běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.