O nákupu

 

Jak nakupovat na prodejním portálu COOL-IT-ONE?

Na našem portálu COOL-IT-ONE máte možnost jednak přímo vybrat zboží z nabídky a vložit je do košíku nebo zvolit máte-li slevový kód, zvolit nákup s uplatněním slevového kódu. Jestliže jste se ještě nezaregistrovali, bude po Vás registrace požadována.

Kroky při nakupování

  • Odeslání produktu do košíku
  • Zaregistrování, nejste-li již registrovaní z minulosti
  • V případě zájmu o počítačovou sestavu výběr operačního systému
  • Výběr dopravy a platby
  • Zobrazení objednávky ke kontrole
  • Potvrzení o zahájení procesu vyřizování objednávky
  • Závazné potvrzení objednávky a její odeslání zpět zákazníkovi
  • Stav objednávky
  • Odeslání zboží zákazníkovi
  • Změna osobních / firemních údajů
  • Změna hesla
  • Zapomenuté heslo
  • Optimalizace zobrazení prodejního portálu COOL-IT-ONE s e-shopem probíhá automaticky na základě rozlišení vašeho monitoru / mobilu.

Jak se zaregistrovat?

  • V panelu vpravo nahoře vedle košíku klikněte na ikonu Registrace.
  • Vyplňte všechna pole registračního formuláře Přihlašovací údaje. Dále vyplňte Fakturační údaje, popřípadě vyplňte také Dodací údaje, jestliže se liší od fakturačních.
  • Zároveň je nutné odsouhlasit seznámení s obchodními podmínkami formou zaškrtnutí zaškrtávacího políčka.
  • Vyplňte políčko se správným součtem čísel 4+3=? Slouží jako ochrana proti robotům.
  • Používejte úplné údaje, včetně diakritiky (háčků a čárek), abyste zabránili případným záměnám osob a ulic při doručování zásilek.
  • Po vyplnění registračního formuláře klikněte na tlačítko Registrovat.
  • Nejsou-li data vyplněna správně, budete vyzváni k opravě chybně vyplněného nebo chybějícího údaje. Po opravě opět klikněte na tlačítko Registrovat.
  • Kliknutím na tlačítko Registrovat bude nová registrace odeslána do našeho informačního systému a zároveň formou e-mailu našemu obchodnímu oddělení.
  • Jako potvrzení o úspěšném odeslání Vámi vyplněných registračních údajů se objeví oznámení Registrace proběhla úspěšně. Zároveň Vám přijde potvrzovací a současně ověřovací zpráva e-mailem na adresu, kterou jste uvedli v registračních údajích.
  • Odkaz je platný 24 hodin od zaregistrování, jinak se registrace zruší.
  • Po obdržení e-mailu klikněte na v něm uvedený odkaz nebo vložte ověřovací kód přímo do pole Ověřovací kód. Tímto se Váš účet úspěšně aktivuje.
  • Nyní se pohodlně přihlaste na stránkách prodejního portálu (e-shopu) cool-it-one.cz.

Jak se přihlásit?

  • Prvním krokem na našem prodejním portálu COOL-IT-ONE je úspěšná registrace.
  • Do vašeho internetového prohlížeče zadejte stránku cool-it-one.cz
  • Klikněte na tlačítko Přihlásit se, které se nachází se v pravém horním rohu vedle tlačítka Registrace.
  • Do tabulky zadejte vaše Uživatelské jméno a heslo a klikněte na tlačítko Přihlásit se.
  • Heslo si můžete kdykoliv změnit v uživatelském profilu.
  • Nyní se nacházíte v nákupním módu a můžete vybírat a vkládat zboží do košíku.

Jak odeslat zboží do košíku?

  • Po kliknutí na název produktu získáte detailní popis produktu, včetně technické specifikace s galerií fotografií.
  • Zboží vložíte do nákupního košíku kliknutím na tlačítko Koupit.
  • Zboží vložíte do nákupního košíku též z titulní strany přímo bez rozbalení detailu zboží kliknutím na tlačítko Symbol košíku.
  • Dále vyberete na stránce Typ nákupu a klasicky stisknete tlačítko Přidat jako produkt nebo kliknete na Uplatnit Voucher, který jste získali při aktuální slevové akci.
  • Stisknutím tlačítka Uplatnit Voucher je vyobrazená tabulka s vybraným zbožím, kde do tabulky doplníte číslo Vašeho Voucheru.
  • Po vyplnění čísla Voucheru dojde k jeho uplatnění, následně stisknete tlačítko Přejít k objednávce.
  • V nákupním košíku vidíte Vaše objednané zboží, které můžete snadno měnit. Přepsáním hodnoty počtu kusů a následným stiskem tlačítka Přepočítat změníte počet kusů. Vložením hodnoty 0 a stiskem tlačítka Přepočítat smažete jednotlivou položku. Stisknutím tlačítka Křížek odstraníte všechny položky v košíku obsažené najednou.
  • Potom můžete pokračovat v nakupování stisknutím tlačítka Pokračovat v nákupu nebo tlačítka Chci nakupovat.
  • V nákupním košíku je zobrazována koncová cena jednotlivých produktů (s / bez DPH).
  • Pro dokončení nákupního košíku je potřeba zaškrtnutím políčka Odsouhlasit obchodní podmínky a stisknout tlačítko Přejít k objednávce.

Jak vybrat operační program​?

  • Po stisknutí tlačítka Přejít k objednávce si můžete vybrat operační program, který chcete využívat. Volíte mezi programy distribuovanými zdarma (např. Ubuntu a další Open Source OS, případně SteamOS) a standardními placenými verzemi Windows.
  • Po zvolení operačního programu stiskněte tlačítko Odeslat.

Jak vybrat dopravu a platbu?

  • Po stisknutí tlačítka Odeslat můžete vybírat z nabízených přepravních možností.
  • Volbou Typ dopravy a Typ platby je vyčíslena hodnota dopravného, přičemž dopravné není účtováno u objednávek nad 50 000,- Kč. Balné Vám nebude účtováno – je zcela zdarma.
  • Stejným způsobem vybíráte Typ platby.
  • Objednání zboží můžete realizovat stiskem volby Odeslat.

Platba v hotovosti a platba kartou
Zboží zaplatíte při osobním převzetí. Případně použijete svoji platební bráu na našem platebním terminálu, případně terminálu dopravce. 

Platba platební bránou

ComGate

Po výběru zboží, projití přes košík a případně přes Dashboard jste po výběru této metody platby přesměrováni na stránky platebního systému ComGate s instrukcemi. Zde vybere platební metodu, případně zadáte svou emailovou adresu. Pokud všechny potřebné údaje zaslal náš prodejní portál při založení platby, pokračujete automaticky s přesměrováním dále. ComGate platební systém přesměruje Váš prohlížeč na základě platební metody a zadaných parametrů platby na rozhraní příslušného Poskytovatele plateb (banka, mobilní operátor). Nyní zaplatíte požadovanou částku na rozhraní Poskytovatele plateb a jste přesměrováni zpět na stránky prodejního portálu (transparentně přes ComGate platební systém). Pokud byla platba poukázána, zboží okamžitě zasíláme.

Bankovním převodem
Po potvrzení nákupního košíku dostanete na svůj e-mail proforma fakturu s veškerými potřebnými údaji tak, abyste mohli pohodlně provést platbu. V tomto případě zboží expedujeme až v okamžiku připsání částky na náš účet. Variabilní symbol při platbě převodem je číslo Vaší objednávky. Nezapomeňte jej, prosím, zadat při vyplňování příkazu k úhradě.

Platba kartou on-line (připravujeme)
Rychlý a pohodlný způsob, jak zaplatit za zboží pomocí Vaší platební karty. Lze jí platit přímo přes internet. Stačí si vybrat zboží, projít přes košík a přes tzv. Dashboard (v případě sestavy "na přání") k metodám platby a při zvolení karty se Vám automaticky otevře dialogové okno pro zadání platebních údajů. Zboží zašleme okamžitě po potvrzení platby.

Bankovním převodem on-line (připravujeme)
Automaticky budete přesměrováni na webové stránky vybrané banky, kde se přihlásíte a zadáte patřičné údaje. Výhodou této platby je expedice objednaného zboží okamžitě po dokončení platby a není tedy třeba čekat, až peníze dorazí na cílový účet jako u klasického bankovního převodu.

Podle zákona o evidenci tržeb jsme jako prodávající povinni vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Jak zkontrolovat objednávku?

  • Po stisku volby Odeslat zkontrolujte Vaši objednávku v nákupním košíku.
  • Po kontrole jste vyzváni zaškrtávacím tlačítkem k Potvrzení správnosti objednávky a závazné objednávce.
  • Poté stiskněte tlačítko Objednat.

Jak zjistím potvrzení objednávky?

  • Po stisknutí tlačítka Objednat budete v posledním kroku informováni o úspěšném přijetí Vaší objednávky ke zpracování.
  • K Vaší objednávce je automaticky systémem generováno Číslo objednávky a současně je Vám také zaslána informace na Vámi uvedený e-mail o Přijetí objednávky ke zpracování.
  • Stav Vaší objednávky můžete sledovat v uživatelském prostředí našeho portálu.

Jak zjistím stav objednávky?

  • V horním pravém rohu (jestliže jste přihlášeni) stačí kliknout na aktivní účet s Vašim jménem, následně budete přesměrováni na uživatelský portál s Vašimi objednávkami.
  • Nejste-li přihlášen stačí rovnou zadat link do uživatelského prostředí e-shop https://cool-it-one.cz/dashboard, kde budete vyzváni k Přihlášení do systému, vyplníte Váš e-mail a Vaše heslo zadané při registraci do COOL-IT-ONE.
  • V uživatelském prostředí našeho informačního systému se Vám zobrazí všechny Vaše nové a také již uskutečněné objednávky. Můžete okamžitě sledovat jejich průběh.
  • Proklikávat mezi současnými a historickými objednávkami můžete v levém postranním panelu uživatelského prostředí prodejního portálu COOL-IT-ONE. Zde se Vám zobrazí seznam všech vašich objednávek.
  • Po kliknutí na řádek Konkrétní objednávky je zobrazen její detail aktuálního stavu a dalších potřebných údajů objednávky.

Jak změnit osobní nebo firemní údaje?

  • Chcete-li změnit své osobní údaje, klikněte na Registrační údaje v levém postranním panelu uživatelského prostředí, kde se Vám zobrazí stránka, ve které můžete opravit Vaše osobní a firemní údaje.
  • Po provedených změnách budete vyzváni k uložení těchto změn stisknutím tlačítka Uložit změny.

Jak změnit heslo?

  • Chcete-li změnit svoje původní heslo za nové, klikněte na Změnu hesla v levém postranním panelu uživatelského prostředí, kde se Vám zobrazí stránka, která Vás vyzve k zadání a ověření Vašeho nového hesla.
  • Po provedení změny hesla budete vyzváni k uložení nového hesla stisknutím tlačítka „Změnit heslo“, kterým se budete přihlašovat do všech našich portálů (nyní platné pro COOL-IT-ONE).

Jak se přihlásím při zapomenutí hesla?

  • Na prodejním portálu COOL-IT-ONE klikněte na ikonu Přihlásit se.
  • Stiskněte tlačítko Ztráta hesla.
  • Budete vyzváni k zadání Vaší e-mailové adresy.
  • Stiskněte tlačítko Obnovit.
  • Na Vaší zadanou e-mailovou adresu Vám je okamžitě zaslán požadavek na Obnovu hesla. Heslo bude změněno na prozatímní, které je uvedené ve vašem e-mailu.
  • Ve Vaše e-mailu klikněte na odkaz Aktivovat prozatímní heslo, kde budete přesměrováni na uživatelské prostředí s oznámením o nastavení nového prozatímního hesla a požádáni o zadání prozatímního nového hesla po přihlášení na prodejním portálu cool-it-one.cz
  • Heslo je validní po dobu Jedné hodiny. Do této doby si prosím heslo změňte. Jestliže tak neučiníte, tak po uplynutí této doby nebude možno se již přihlásit a bude nutné z důvodu bezpečnosti provést znovu Obnovu hesla.
  • V horním pravém rohu (jestliže jste přihlášeni) stačí kliknout na aktivní účet s Vašim jménem, následně budete přesměrováni na uživatelský portál, kde se přihlásíte a provedete změnu prozatímního hesla za Vaše Nové heslo.
  • Jestliže se chcete vrátit na nabídku zboží klikněte na odkaz Portál.

Responzivní design

  • Cílem responzivního designu je vytvářet stránky, které uživateli poskytnou lepší pocit z jejich prohlížení.
  • Typická je snadná navigace a čitelnost, cílem je také minimální nutnost rolování a posouvání při změně velikosti okna prohlížeče.
  • Lze ho využít na různých přístrojích od osobních počítačů až po chytré telefony.

Reklamace

  • Pokud zboží jeví jakékoliv nestandardní chování, tak nás nejprve kontaktujte a pokusíme se vše vyřešit konzultací s doporučením.
  • Reklamované zboží nám zašlete – nikoliv však na dobírku, ale průkazným způsobem, finančně efektivním
  • Vyplňte reklamační protokol, kde uvedete závadu vašeho zakoupeného zboží.
  • V případě, že závada nebude uznána, informujeme Vás o možnostech, jak ji řešit dál.
  • Poštovné za odeslání zásilky k reklamaci h.radí kupující.
  • Výrobce, prodejce ani zprostředkovatel nenese zodpovědnost za škody způsobené nesprávným použitím výrobku v rozporu s návodem a nevhodnou dopravou.

Vada zboží

  • Reklamovat vadu zboží může fyzická osoba v době 24 měsíců od jeho převzetí.
  • Reklamovat vadu zboží může právnická osoba 12 měsíců od jejího převzetí, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
  • Na dodávky zdarma se tato ustanovení nevztahují.
  • Za vadu zboží není považováno běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním